My Blog List

22 April 2011

Jom layan sesi perkenalan kami....

hehe berjaya gak upload gambar nie..halamak lupa lak..saya ialah salah seorang budak cute dalam tiga sahabat nie tau..saya dipaksa memperkenalkan diri kat sini (padahal sukarelawan je hahaha)..saya selain dari maseh dan seri..saya ialah ina...negeri kelahiran kelate..dan semestinyer yang paling tua berbanding adik2 saya maseh dan seri huhu...thanks utk maseh kerana mengabadikan kenangan kite bertiga di dalam blog ini..thanks you very much..semoga persahabatan kite kekal dan sama2 harungi kehidupan ini dengan jaya nyer...

3 comments:

  1. hak hak hak...
    tuo dah mok adeq nie..
    nasib laa kami nie muda-mudi lagi..

    ReplyDelete
  2. ye... kamii mude lg... mok adeq dh tue ckit.... tp bln 11 nt seri xleh dh laa nk blagak dgn mok adeq.... sbb seri pn dh btambah tue time tue...tggal maseh soram jelaa muda lg....huhu

    ReplyDelete
  3. hehehe suke nye maseh... walaupon maseh jelas, maseh tetap muda..
    kih kih kih

    ReplyDelete